باربری امیریان

به بهترین خدمات به شما می اندیشیم...

به بهترین خدمات به شما می اندیشیم...

باربری امیریان

باربری امیریان

مسئول: ایرج امیریان

تلفن:
02133883969

همراه:
09124575911
09126855631

آدرس: تهران- جاده ساوه- پایانه حمل و نقل کالا-غرفه 14

طبقه بندی موضوعی

ادامه شرایط A

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۳ ب.ظ

خسارات

  • نفع بیمه ای 
    ۱۱- (۱/۱۱)- برای جبران خسارت تحت این بیمه، بیمه‌گزار باید هنگام بروز خسارت، نسبت به کالای مورد بیمه نفع بیمه ای داشته باشد. 
    (۲/۱۱)- مشروط به رعایت بند ۱/۱۱ فوق، بیمه‌گزار حق دارد خسارت ناشی از خطر بیمه شده را که در طول مدت این بیمه حادث می‌شود، دریافت دارد، حتی اگر خسارت قبل از انعقاد قرارداد بیمه اتفاق افتاده باشد مگر آنکه در مورد اخیر بیمه‌گزار از وقوع خسارت مطلع بوده و بیمه‌گر نسبت به آن بی اطلاع باشد.
  • هزینه حمل تا مقصد نهایی 
    ۱۲- هرگاه در اثر تحقق یکی از خطرات تحت پوشش این بیمه، حمل موضوع بیمه در بندر یا محلی به‌غیر از مقصد کالای بیمه شده خاتمه یابد، بیمه‌گر هرگونه هزینه های اضافی که به‌طور معقول و متعارف برای تخلیه، نگهداری و ارسال مورد بیمه به‌ مقصد توسط بیمه‌گزار تحمل شده است را جبران خواهد نمود. 
    مقررات این بند شامل هزینه های نجات یا خسارت همگانی نبوده و استثنائات مندرج در بندهای 
    ۴، ۵، ۶، ۷ در مورد آن صادق خواهد بود و نیز شامل هزینه های ناشی از تقصیر، غفلت، ورشکستگی یا قصور در انجام تعهدات مالی بیمه‌گزار یا کارکنان وی نمی‌گردد.
  • خسارت کلی فرضی 
    ۱۳- درخواست خسارت به‌عنوان خسارت کلی فرضی قابل قبول نیست مگر اینکه بدین لحاظ که تلف مورد بیمه قطعی و غیر قابل اجتناب است و یا هزینه نجات، مرمت و ارسال مجدد آن به‌مقصد تعیین شده، از قیمت آن کالا در مقصد بیشتر خواهد بود رها کردن آن معقول و منطقی باشد.
  • ارزش اضافی 
    ۱۴- (۱/۱۴)- اگر بیمه‌گزار برای کالای بیمه شده تحت این بیمه‌نامه، بیمه ارزش اضافی تحصیل کند، فرض می‌شود که قیمت توافقی کالا تا جمع کل مبلغ بیمه شده تحت این بیمه‌نامه و کلیه بیمه‌نامه های ارزش اضافی، افزایش یافته است و تعهد بیمه‌گر با توجه به نسبت مبلغ بیمه شده این بیمه‌نامه با کل مبالغ بیمه شده، تعیین می‌شود. در صورت وقوع خسارت،بیمه‌گزار موظف به ارائه مدارک مربوط به مبالغ بیمه شده تحت کلیه بیمه‌نامه های دیگر به بیمه‌گر می‌باشد. 
    (۲/۱۴)- چنانچه این بیمه به‌صورت ارزش اضافی باشد، شرط زیر رعایت خواهد شد: 
    فرض می‌شود که قیمت توافقی کالا برابر با جمع کل مبلغ بیمه شده تحت بیمه‌نامه اولیه و کلیه 
    بیمه‌نامه های ارزش اضافی دیگر که توسط بیمه‌گزار تحصیل شده است، می‌باشد .تعهد بیمه‌گر با توجه به نسبت مبلغ بیمه شده این بیمه‌نامه با جمع کل مبلغ بیمه شده، خواهد بود. 
    در صورت وقوع خسارت ،بیمه‌گزار موظف به ارائه مدارک مربوط به مبالغ بیمه شده تحت کلیه بیمه‌نامه‌های دیگر به بیمه‌گر می‌باشد.
  • منافع حاصل از بیمه 
    ۱۵- این بیمه 
    (۱/۱۵)- بیمه گزاری را تحت پوشش قرار می دهد که ادعای خسارت می‌کند ، اعم از اینکه قرارداد بیمه توسط او یا از سوی او منعقد شده یا بیمه نامه به او منتقل شده باشد. 
    (۲/۱۵)- به حمل کنندگان کالا و سایر امانت گیران کالای مورد بیمه تسری نمی یابد و آنان را منتفع نمی کند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
ایرج امیریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی